mandag den 27. december 2010

Efter jul varsles Nytår og forår...


Nogle dejlige juledage med familien og vores jule-glade og jule-lykkelige børn er nu ved at tage sin ende...Mand og børn nyder stadig ferien, mens jeg igen er på arbejde, de har nydt en masse ture ude i sneen på kælkene de seneste dage - og imorgen skal der bygges iglo.
Har helt som vanligt ikke nået halvdelen af, hvad jeg havde forestillet mig i december - men vi har hygget os og nydt, det vi nu fik lavet....Nu kredser tankerne om Nytår, det forgangne og det kommende år. Hvordan var året der gik, og hvad ønsker vi os af det kommende...
Jeg søger stadig den indre ro,- men føler jeg er nået langt ind, det sidste års tid...Så hvad mere kan man ønske sig end sjælefred, at kunne være sammen med sine børn og dem man holder af...og selvfølgelig et godt helbred - som jeg også arbejder på at genopbygge óg bevare.
Hvad er dine Nytårs-ønsker??

5 kommentarer:

  1. Lidt det samme som dig sjælefred og et godt helbred.
    Nyd din aften.

    SvarSlet
  2. Du nåede det , du nåede og det er godt og alt rigeligt :-)
    Nytår. Et hel nyt år venter bare på os :-)

    SvarSlet
  3. Jeg holder ligesom dig også af de enkle ønsker. De er både et fundament og omslutter hele mit liv. :)

    SvarSlet
  4. ..og hov, har du hæklet de smukke mønstre rundt om stenene ? MEGET smukt.

    SvarSlet
  5. Margith - Rigtig godt Nytår til dig - håber dine ønsker går i opfyldelse.

    Miri - Mmm ja et helt nyt, sprødt og ubrugt år forude med uanede muligheder for at forme vores liv...:-)) Ønsker dig et godt og lykkebringende Nytår med masser af sjælefred og ro i din nye tilværelse.

    Gitte - Har ikke lavet alle stenene - men en del tilsvarende...forelskede mig straks i det smukke mønster - og tænk at kunne forene naturen med lidt hæklerier. Stenene er for mig også "hjemme", da de er hentet ved mit elskede vesterhav. Godt Nytår til dig og dine.

    SvarSlet