tirsdag den 8. februar 2011

Yoga for krop og sjæl


Startede for nogle uger siden igen til yoga - gik til graviditets-yoga for mange år siden, da jeg ventede ældstebarnet, og havde stor glæde af det. Der er løbet meget vand i åen siden da, og indgangen til yogaen er idag er helt anderledes en sidst, hvor fokus primært var på den kropslige udfoldelse. Jeg nyder i den grad at få rørt hver en muskel i kroppen - men oplever derudover en helt utrolig mental ro, der langsomt spredes fra krop til sjæl - en udrensning af affaldsstoffer i både krop og sjæl, vha af det koncentrede fokus på kroppen, bevægelserne og åndedrættet. Ville ønske jeg kunne gå til yoga hver dag...:-))

2 kommentarer:

  1. Du kan dyrke det hver dag ;.)
    Du er det sundeste menneske jeg kender- respekt og kærlighed herfra :-)

    SvarSlet
  2. Kæreste Miri

    Ved godt jeg kan dyrke det hver dag herhjemme på stuegulvet...men tror ikke det bliver det samme uden instruktør.

    Jeg arbejder hver dag på min sundhed, for jeg kan mærke det gør mig godt...havde du spurgt mig for et år siden - havde velvære intet at gøre med sund kost og bevægelse,- har på mirakuløs vis opdaget nye sider af velvære,- som heldigvis også er både godt og sundt for mig.

    SvarSlet