onsdag den 1. juni 2011

En særlig dag


Kl. har endnu ikke passeret 07.00 på denne smukke juni morgen - fra ovnen dufter der af italienske mandelkager, og luften emmer stadig af de 150 kransekager, der blev bagt sent i aftes...

Idag er det nemlig min svigermors 70 års fødselsdag,- og da hun er en helt særlig en af slagsen, skal hun have et ekstra TILLYKKE her sammen med rosen, for hun elsker roser.

Ved at det med svigermor for mange kan være en svær nød at knække....men jeg er begavet med den bedste i verden ( hun læser ikke med her...), hun er som en anden mor for mig, og er klart den jeg ville gå til, hvis jeg ikke vidste, hvor jeg skulle vende mig hen - ligesom hendes egen mor, min mands bedstemor var det, da hun endnu levede. Vidunderlige mennesker jeg fik i "tilgift", da jeg lærte min mand at kende for 22 år siden, og bare var en purung pige.

TILLYKKE du søde farmor...:-))

2 kommentarer:

  1. At få sit liv beriget med skønne mennesker, det er i sandhed en dyrebar gave.
    Må I have en dejlig fødselsdag :-)

    SvarSlet
  2. -Tillykke til hende :-) Håber dagen var god. Måske vi kan ses i løbet af juni til lidt strik? Hvad siger du til det?
    God dag.
    Kh Stine

    SvarSlet