tirsdag den 2. marts 2010

Hæklede enkelheder...

Idag har det ganske enkelt, været umuligt at opretholde enkeltheden....

#####

Pånær den halve time jeg med mine nyvundne hæklefærdigheder - bare hæklede - faktisk blev det slet ikke som det skulle, men nød det enkle i, bare at holde fokus på min nye CLOVER pind og det skønne koral farvede garn (billeder kommer senere på ugen),- og praktiserede vist det Mette B kalder fri-hækling eller skulle man kalde det free-style...Så trods alt,- sneg det enkle og dermed den indre ro sig alligevel ind på mig.

3 kommentarer:

  1. Al begyndelse er svær..Og en halv time, er da en begyndelse :-)

    SvarSlet
  2. Vi skal bare huske på, at hvert øjeblik er en ny begyndelse, så skal det nok gå alt sammen.

    Stort knus ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg øver mig,- og nyder hvert minut det lykkedes...Har idag været i Odense lig med 4 timer i tog - dejlig tid til enkelhed, ro og fordybelse i tankerne...

    SvarSlet