søndag den 15. august 2010

Sensommer søndag



Luften føles allerede efterårsagtig...kan det virkelig passe - håber der kommer lidt mere sommer. Idag må der arbejdes lidt på mit Granny Stripes tæppe,- så jeg er klar til de kølige dage...

Drømmer også om en dejlig hæklet kurv til alt mit garn....



Kan næsten ikke vente til mit tæppe bliver lige så fint og færdigt som dette - så op med benene, kaffe på kanden, børn der leger med Lego og Brio,- og forhåbentlig mor/mig der er igang med hæklenålen,- denne lidt grå og kølige søndag i aúgust...

5 kommentarer:

  1. Hvor er det skønne farver! Har du lavet et farvekort eller er det bare miks?

    SvarSlet
  2. åhh, hvor er det smukke farver !

    SvarSlet
  3. Super skønne farver, hvilket mærke er garnet?
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  4. Anne - har ladet mig inspirere af det nederste billede, som er fra en engelsk blogger...

    Miri - ja lige til at blive glad af...:-))

    Charlotte - alverdens bomuldsgarn i tykkelsen 8/4, så det passer til en hæklenår nummer
    3 - 3 1/2. Noget også en anelse tykkere, hvis jeg bare måtte have farven, og det gør ikke spor...

    SvarSlet
  5. Det bliver så fedt det tæppe, super gode farver.
    God søndag

    SvarSlet