torsdag den 15. april 2010

Mine første håndarbejder

Det er ikke mere end et par måneder siden,- at jeg lærte at hækle,- og genopdagede min strikkefærdigheder...og I LOVE IT...:-))

Det giver mig mine små tidslommer af ro og fordybelse - koncentreret i nuet om pinde og garn - og så giver det noget helt specielt, at kunne frembringe små vidundere med egne hænder. Er ind i mellem ved at eksplodere af lyst og ideer til,- hvad jeg gerne vil prøve - fantasien løber løbsk med garnfarver og skønne stoffer til knapper og lignede.

Har hæklet en del armbånd - men er særligt glad for mit orange med selvbetrukket knap herover - de er inspireret af hende her...Det petrolblå perlestrik, skulle gerne blive til en skøn poncho,- inspireret af hende her...som jeg jo heldigvis går i strikkeklub med.

God weekend - derude i blogland.

4 kommentarer:

  1. Dejlige ting :-)
    Og forstår din glæde :-)

    SvarSlet
  2. Forstår også din glæde.
    Knus.

    SvarSlet
  3. Det er så afslappende og ren meditation at nørkle. Velkommen i klubben :)

    SvarSlet
  4. Er så utrolig glad for at have opdaget kreativitetens forunderlige og beroligende univers.

    SvarSlet