mandag den 26. april 2010

Store havedag


Idag og de kommende dage er det store havedag - min kære far kommer og ordner have for os... Jeg elsker at være i haven,- men har hverken tid eller evner ud i have-kunsten - det er min mand som plejer at ordne det grove i haven,- og min svigermor som pusler lidt om blomsterne... I år er min mand igang med hans afsluttende eksamen i master i retorik,- og min søde svigermor har ikke helt energien til havearbejde for tiden. Min far derimod er en ægte havemand, han passer og plejer sin have året rundt - og som om det ikke var nok, passer han adskillige haver rundt omkring i byen....Han kommer langvejs fra,- så bliver de næste 3 dage, hvor vi sammen skal få lidt styr på bedene, måske jeg kunne lære lidt...:-))

2 kommentarer:

  1. Hej Camilla!
    Sikke dejligt med en havemand, nyd det.

    SvarSlet
  2. Hei Camilla! Så fint at du ville være med på leken Ü Kan du sende meg din adresse, så skal jeg prøve å få sendt pakken om ikke alt for lenge! hobbykroken(a)gmail.com

    SvarSlet