torsdag den 17. juni 2010

GRÅ HÅR...


Er der ikke noget med at gråt hår er lig med visdom,- og livsklog-skab??? Det håber jeg,- har netop konstateret, at mængden af grå hår - der efterhånden pryder mit mørke krøllede hår temmelig meget, har fordoblet sig selv natten over. Ved ikke hvor længe det kan kaldes grå stænk, når det næsten er, hvert andet hår der er stift og gråt. Har stadig ikke tænkt mig at kaste mig over hårfarve,- men bilder mig selv ind, at det må give lidt pondus???
Hav en dejlig dag - med eller uden grå hår.

4 kommentarer:

  1. Jeg kan lave gråhårs-rottehaler i mine tindinger :O) Åha ja, lad os håbe det betyder visdom, eller noget..., med de grå hår.;O)

    SvarSlet
  2. Åh Camilla det er det som sker, mine kommer nærmest i klynger :-)
    Hårfarve er godt den dag hvor ens udseende bare er for gråt.
    Så er der de kvinder som har helt smukt gråt hår og ikke delvis gråt som visse andre.
    Hav en dejlig dag med grå hår :-)

    SvarSlet
  3. hvis du har mørkt hår er jeg sikker på det er smukt til dig.
    bre se på george clooney :-)

    SvarSlet
  4. Lotte - oser af visdom...

    Margith - Mit ligger sig som et net over det mørke - synes det går an endnu...

    Miri - Tak søde...er meget mørk og meget krøllet. Er der ikke noget, der hedder at ældes med ynde...måske ikke når man kun er knap 39år??

    SvarSlet