fredag den 11. juni 2010

Hækling og strik i det fri...:-))

Idag løber den store "Gør det i det fri" - dag af stablen....altså gå ud og strik eller hækl i det offentlige rum, på gader og stræder, i bus, tog eller på cafeen...Udbred glæden over kreativiteten med garn og pinde...

Jeg er på vej på arbejde,- og vil bare ønske alle en god morgen - ved ikke om jeg når at deltage i den skønne event....men tager et lille hækleprojekt med i tasken, måske der bliver tid i en pause eller på en bænk på vejen hjem. Kunne også bare sætte mig hos en af patienterne, og højst ureglementeret give mig til at hækle...:-))

3 kommentarer:

  1. Jeg synes ideen er skøn :-)

    SvarSlet
  2. Ideen var god - men umulig at udføre i praksis...da ingen af mine patienter, havde en "stille og rolig dialyse"...så hæklingen blev ikke rigtig til noget, før sent lørdag aften i min sofa....

    SvarSlet