mandag den 12. september 2011

RAW bog-gave med "Glød og Glæde"...:-))


For nyligt startede min mand jo nyt arbejde på et reklamebureau,- den anden dag fik selvsamme bureau så besøg af en repræsentant for et trykkeri....og gæt en gang hvad han havde "i lommen"...denne skønne bog, som jeg længe har sukket efter.

1-2-3 var bogen ikke længere i repræsentantens lomme,- men i gemalens taske...og nu i min besiddelse. Der er så mange lækre opskrifter, der skal prøves...en har jeg dog prøvet - nemlig Yummi Youghurt lavet på avocado og banan.


Jeg har dog udvidet opskriften lidt,- og tilsætter også chia-frø, hørfrø og hakkede mandler...kan ikke vente med at eksperimentere med eks. sesam-falafelkugler og diverse Thai inspirerede salater...Det skal i nok komme til at høre mere om.

Hav en dejlig mandag.

1 kommentar:

  1. Selvfølgelig skal du da eje denne bog !
    Så megen glæde det Rawfood vækker i dig :-)

    SvarSlet