tirsdag den 15. september 2009

Kreative mirakler


Nu skal det være,- nu springer jeg ud i det med begge ben en blog...så må det briste eller bære. Efter af være blevet opslugt af blogland og alle de kreative mennesker og skønne ord, der flyder rundt i cyberspace,- kunne jeg jo ikke blive ved med at holde mig tilbage.

Hvad min blog kommer til at handle om, vil tage form henad vejen,- men det bliver primært om de små og store ting der fylder mit hjerte og min hverdag - mine mirakler...




Jeg var for et par år siden så heldig at møde RIE ELISE LARSEN, på hendes første formlandmesse i Herning - hun stor der med sine eventyrlige ting og bare dragede. Kan huske hvordan jeg spottede farverne og mønstrene mange meter fra hendes stand,- og nærmest følte jeg blev hevet derover af en usynlig snor....Trådte så ind i hendes mini-univers af de skønneste puder, tæpper, papirer, bånd...og fugle. Tror man kunne fornemme mit smil og min begejstring i hele hal M,- og inden jeg havde set mig om, havde jeg lagt en ordre (havde på det tidspunkt en lille børnetøjsforretning) - dette var Ries første ordre i messe-sammenhæng, og også en stor oplevelse for hende. Min begejstring og glæde smittede åbentbart så meget at hun forærede mig sin skønne bog JULEFRYD,- som også en min absolutte favorit ud af alle mine bøger om jul og interiør.


Nu hvor efteråret melder sin ankomst, fik jeg sådan lyst til at tage bogen frem igen,- og efter at have set de skønne fugle hos FRUENS SYSLERIER -men ak og ve....min ynglingsbog var forsvundet fra jordens overflade. Efter at have ledt i flere dage, er den dog dukket op igen - følte det nærmest, som var det en gammel ven der vendte hjem igen...

1 kommentar:

  1. Hej Camilla,
    Ja det er en super fin bog! HAr de sidste år lånt den på biblo, men har faktisk tænkt at jeg måske skulle investere i år :-) Dejligt at se dig i blog-land - velkommen! Hov, du er jo i Rom nu - håber i nyder det rigtig meget. Glæder mig til at høre om turen på mandag. Knus.

    SvarSlet