torsdag den 5. maj 2011

Deadlines!!!!



Learn To Put A Full-STOP!


Citat fra "Positive Thinking Quotes".



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤




Kl. 15.30 er der fremvisning af vores hus, der nu er sat til salg, da gemalen har fået job i den anden ende af landet!


Jeg har hele ugen knoklet på denne fremvisning (270 kvm hus), men burde have siddet med hovedet begravet i bøger og pc, da der snart er deadline på min diplomopgave!


D. 16/5 kl. 10.00 skal der afleveres diplomopgave!


D. 7/6 skal jeg til eksamen og forsvare min opgave!


I samme periode er der to konfirmationer og min svigermors 70 års fødselsdag!


I samme perioder kommer der forhåbentlig flere fremvisninger af huset,-hvis det da ikke ligefrem bliver solgt i dag!


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤



Føler mig en anelse stresset!!!


Efter dagens fremvisning (omend kun for en enkelt dag) -

vil jeg tage dagens citat til efterretning !!!


AND PUT DOWN MY FULL-STOP!!!

1 kommentar: