fredag den 30. oktober 2009

Ugler i drømmeland

Var helt alene på "tøsetur" til Århus den anden dag....Skulle ikke andet end at shoppe og på barselsbesøg hos en kær veninde.
Det var egentlig en dag i drømmeland på mange måder,- bare det at komme ad motorvejen efter de 2 timers kørsel og se ind over byen sætter drømmene og længslen igang. Får den frygteligste hjemve - banalt men sandt "Hjem til Århus"....savner byens puls, livet i byen, vennerne, mulighederne - ikke at være så pokkers langt væk fra det hele... Ikke det stod mindre nydes dagen jo så også i fulde drag, og alt skal suges ind til et lille lager af indtryk. Da bilen endelig var parkeret gik ruten derfor også rundt til "mine butikker",- der hvor eventyret og drømmene udfoldes i fuldt flor - startede i Lady Marmalade...derefter Carrol og Carmen...sluttede af i Box de Luxe totalt slaraffenland. Har faldt den fine ugle i min kurv,- blandt mange andre gode sager.
Sluttede dagen med et dejligt barselsbesøg,- kørte hjem fuld af dejlige indtryk og oplevelsen af den skønne lille prinsesse...

2 kommentarer:

  1. Er det ikke dejligt at have den mulighed :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn dag du har haft og din ugle er noget så fin.

    Jeg holder også meget af storbybesøg, men jeg tror ikke, at jeg kunne flytte til København igen, selvom jeg er født og opvokset der.

    God lørdag, kære du ;-)

    SvarSlet