torsdag den 21. april 2011

God påske - derude..:-))



Jeg får ikke tid til meget påskeferie i år - skal dog både have gæster og på påskebesøg, men mentalt ligger mit hoved begravet i min diplomopgave, som truer forude med deadline for problemformulering og vejledning inden længe.


Havde tiden været en anden, skulle jeg have lavet disse skønne RAW påskeæg fra den skønne og inspirerende Caroline Fibæk, som også snart udkommer med en bog om RAW is...den skal i nok få lov at høre mere om. Men hermed rigtig god påske med et link til disse smukke og lækre æg.

4 kommentarer:

  1. Hej og sikke en fin blog, du har her.
    Ja de ser vildt lækre ud, de raw påskeæg, tror næsten det betaler sig at bruge lidt ekstra energi på at skaffe ingredienser osv.
    God påske med eksamensopgave, det er lidt en udfordring i det her skønne vejr, så man må huske at nyde det også! Jeg har også opgaver, der skal laves :-).
    Kh Britt

    SvarSlet
  2. De ser SÅ lækre ud de påskeæg. Jeg fik også opskriften på mail, og har allerede bestilt kakaosmør og pulver.. Glæææder mig!

    SvarSlet
  3. Mmmmm de ser gode ud Camilla. God påske til dig og god opgaveskrivning.
    Kh

    SvarSlet