fredag den 27. november 2009

Den første færdige pakkekalender

Så blev årets første julekalender færdig...der er endnu et par stykker at gå i krig med. Influenzaen måtte trodses, da den skal med posten idag eller imorgen, for at kunne være fremme i tide. Det er til min mor, der bor 3 timers kørsel herfra,- så vi når ikke så meget julehygge sammen før juleaften. Har i mange år lavet adventskalender til hende,- men lavede sidste år en rigtig pakkekalender med 24 gaver, det gjorde stor lykke - så kunne ikke nænne kun at sende 4 adventsgaver i år.

Herunder ses min egen pakkekalender, som min mormor lavede til mig da jeg var lille - nu bruges til de sporadiske kalendergaver mellem de voksne og årets julepost.


3 kommentarer:

  1. Hvor ser den indbydende ud ! Så smukt papir !
    Din mor er en meget heldig kvinde :-)
    Pas nu lidt på dig selv- den svinesyge er ikke at såøge med.

    SvarSlet
  2. ..der skulle stå; spøge med .. :-)

    SvarSlet
  3. Tak for de søde ord,- både her og der...
    Tror ikke det er svineinfluenza,- men er nu stadig ikke rigtig frisk - og skal til julefrokost i aften med mit arbejde,- som jeg selv har været med til at arrangere....men det er hverken friskhed eller lyst der driver lige nu.

    SvarSlet