fredag den 27. november 2009

Næsten advent

Imorgen er det 1. søndag i advent,- julestemning og forventningens glæder mod december flytter stille ind. Min elskede store hule julemand fra Babushka har nu entreret stuen,- og hvem ved, hvad han kommer til at gemme på??? Har tænkt den kunne bruges til lidt ekstra overraskelser i adventsdagene...Meget mystisk og spændende for ungerne,- som allerede er i fuld gang med at klippe julepynt,- så som et "nisse-æg", en jule-elefant, et nisse-bo osv...
Har tænkt mig at jeg skulle lave to adventskranse i år,- min traditionelle med fire store bloklys på et sølvfad med masser af kogler, glaskugler og bånd...tror der flytter et par røde svampe og måske lidt fugle ind på fadet i år.
Derudover er det vist på tide, at prøve at lave en, der hænger fra loftet - og hvad er så mere oplagt en denne smukke krans fra Rie Elise Larsen,- har faktisk alle delene liggende klar i kælderen, så det er bare om at komme igang. Tror dog den skal have et ekstra pift med et par småfugle i hendes nye papir. Glæder mig allerede - skal nok komme med billeder,når den er klar.


Er tyvstartet med denne lille nemme kreation,- som nu hænger og pynter smukt på min dør til pejsestuen....
God lørdag derude i blogland...:-))

2 kommentarer:

  1. Åh- I skaber vist det smukkeste julehjem !

    SvarSlet
  2. Sikke smukke ting du viser frem. Tak for alle inspirationerne ;-)

    SvarSlet