tirsdag den 24. november 2009

Mission Julesok


Endelig en fridag....det bliver skønt efter en lang weekendvagt.
Dagen har en yderst vigtig mission - har kun fundet den ene af børnenes julesokker - så mangler altså at finde den sidste...ikke godt. Den ligger sikkert i bunden af et eller andet skab,- så nu går den vilde jagt. Må se det fra den positive side,- får ryddet op i skabene...:-))
Næste projekt er at få talt gaver op til diverse pakkekalendere - tror jeg er ved at være der...Har fået den vanvittige ide, at der skal laves 24 pakker til de to små, til min mor, svigermor og svigerfar....et større projekt - men ved hvor megen glæde det bringer, så det er det hele værd.
Hav en dejlig dag derude i det dejlige solskinsvejr.

4 kommentarer:

  1. Du er rigtig i det glade giverhjørne. Når det gælder pakker, så tænkte jeg, om du og jeg skulle lave en lille bytteleg? Jeg får gaven, som du udlovet for en stund siden (er der flere, der har tilmeldt sig) og så sender jeg dig en gave, for efter den mangelfulde respons her på din blog, tør jeg ikke udlove noget som helst! Hvad siger du...skal vi starte med at bytte andresser pr. mail?

    Det varmer, at du har savnet mig. Jeg har været laangt borte, og snart (imorgen tidlig) rejser jeg atter laaangt bort... ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød og gavmild- en rigtig julenisse :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er du overskudsagtig søde Camilla :o) Her nøjes vi med adventsgaver til hinanden og Filimus og vores hund Mille - og mormor og morfar :o) Det bliver også til en del gaver, og det er bare så hyggeligt :o)
    Hurraaa, La Tienda er nu blevet vores lokale Rie Elise Larsen-pusher :o) Har bedt Bettina kigge nærmere på Blafre Design også :o)
    Knus Berit

    SvarSlet
  4. Søde Berit,- lidt overskudsagtig er man vel altid - men nu har overskuddet lidt nederlag,- ligger med en træls influenza,- og føler tidspresset stramme sine bånd....da det jo er d.1.december lige om lidt. Skulle gerne sende den til min mor imorgen,- men har ikke pakket noget ind endnu...

    SvarSlet