søndag den 1. november 2009

Grønt farvespil

Det florerer med skønne farvelege her i blogland - fik udfordringen her af Stine - find 7 ting i grøn og giv udfordringen videre...
Her ses ynglingsfleecen fra Miomymio med det grønstribede Katvig halstørklæde til..


Gemalens ynglingsthe - grøn mynte fra Kusmi.


Et par dejlige kogebøger,- Camilla Plum og Arstidernes Livretter.


Min højt skattede vase - fået i bryllupsgave i 1995 - står på et gammelt kinesisk malet metalfad, købt på et loppemarked i Nice,- den sommer jeg blev 30...

Ynglingdigte af Tove Ditlevsen - kunne ikke stå for den fine lille illustrerede bog.



Stort grønt vandglas købt i Paris - Habitat.
Grønne melaminglas fra Rice.
Retro skåle fra Rosti - designet af industriel designer Søren Hugo Andersen, som er far til en af vores nære venner - sjovt.

Mit dejlige tørklæde fra Replay...
Nu skal udfordringen gives videre til tre nye
#Ulla - BRUN
Håber i vil være med - god fornøjelse...





3 kommentarer:

  1. Ih, mange tak! Jeg elsker farveleg, så jeg tager imod legen med kyshånd :-)

    SvarSlet
  2. Herlige grønne sager fra dit hjem :-)

    SvarSlet
  3. Jo da, det vil jeg gerne. Jeg har fået udfordringen to gange før, hvor jeg er sprunget fra.. Men 3. gang er jo lykkens gang ikk :-)
    Orange.... Det skulle nok kunne lade sig gøre.

    KH Maria.

    SvarSlet