søndag den 8. november 2009

Gaveregn...:-))

For et par uger siden meldte jeg mig til gavelegen hos Stine...så nu skal der gøres alvor af det.

De første tre der ligger en kommentar til dette indlæg, får tilsendt en gave fra mig - hvad det er, er selvfølgelig en overraskelse - men kan sige, at den vil indeholde noget varmt, sødt og hyggeligt.

For at deltage, kræver det at man selv har en blog, så man kan sende legen videre...gaverne der skal sendes ud i blogland, må meget gerne være hjemmelavede kreationer, men det er ikke noget krav. Håber nogen har lyst til at være med på denne lidt grå søndag.

2 kommentarer:

  1. Jeg vil være med! Her er jeg!!! Har travlt...vil være blandt de tre første!! :-D

    SvarSlet
  2. Kære Linda

    Der kommer i alletilfælde gavetil dig i Norge....nu må vi se om andre melder sig på banen, til nogle dejlige gaver...

    SvarSlet