tirsdag den 3. november 2009

Min inspiration op mod jul...

Tror aldrig jeg får nok af julebøger og blade,- de fleste af bøgerne herunder har jeg haft i flere år,- eller også er de med på ønskelisten over nye eksemplarer..


"Julemandens breve" af Tolkien er en klassisker,- og så er den bare så flot.
Bogen "Jul" af Camilla Plum står højt på ønkselisten,- kunne måske være en december gave til mig selv,- fra mig selv...



"Julefryd" af Rie Elise Larsen - min absolutte ynglingsbog,- som jeg har fået foræret af Rie selv...


"Krudtugler og kanelsnegle" af Sif Orellana - med de 24 tips og ideer,- en til hver dag i december er stadig aktuel,- glæder mig til næsten nummer af BOLIGLIV, hvor der kommer en smagsprøve på hendes nye bog.



"Vinterhi" med masser af skønne vinter og julebilleder.


BOLIGLIV - mit absolutte ynglingsmagasin året rundt.

3 kommentarer:

  1. Jeg bliver altså helt blød i knæene af alle disse gode sager! Jul med Camilla Plum! Den MÅ jeg bare have. Vi skal en smut til DK d. 20 nov...køber den der! Og den der boligliv har jeg hørt meget om. Den gad jeg godt at læse. Mon den kan købes her i min by? Bogen Julefryd kunne jeg også godt tænke mig og også den med Kanelsneglene! Jeg kunne egentlig tænke mig dem alle sammen! ER den med Plum ny? Gid hun skulle have et juleprogram på DR!

    Knus.

    SvarSlet
  2. Sikke en masse lækre bøger og blade :) Jeg stemmer for, at du skal give dig selv en decembergave, man skal være god ved sig selv :)

    SvarSlet
  3. Linda - skønt med en tur til DK. Synes bestemt du skal købe Camilla Plums "JUL" - har faktisk også bestemt mig for at købe den. Mener den er fra 2007 eller 2008 - men en klassisker.
    Er ikke klar over om man kan købe BOLIGLIV i løssalg,- men du kan helt klart abonnere på bladet uden problemer,- det skulle du unde dig selv.
    Åh ja et juleprogram med Camilla Plum,- mon ikke det kommer på DR2 - så kan vi sidde i hvert vores land og nyde det - for derefter at blogge lidt om det...:-))

    Clemme - ja ik`- når i nu presser sådan, må jeg hellere få den købt.

    SvarSlet